یادداشت در رابطه با سومین جلسه حضوری نماینده گان با صلاحیت احزاب،سازمانها وحلقات
کمیسیون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن(ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ کمیسیون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن(ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ

یادداشت در رابطه با سومین جلسه حضوری نماینده گان با صلاحیت احزاب،سازمانها وحلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا.

مورخ 18 اپریل 2009 در شهر هامبورگ المان

 

رفقای عزیز و هموطنان گرامی!

 

جای بسیار مسرت است که باردیگر نماینده گان با صلاحیت عده ای از احزاب،سازمانها و حلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا. در یک نشست بعد از جروبحث رفیقانه و اعتماد متقابل با در نطرداشت وضع کنونی کشور، بر مبنای ضرورت تاریخی حضور همبسته و نیرومند در وضعیت سیاسی وروند حیات سیاسی مردم افغانستان «اعلامیهء مشترک» را به تصویب رسانیدند.

اگر به متن اعلامیۀ مشترک دقت شود.در میابیم که؛پروسه آغاز شده تفاهم و وحدت احزاب،سازمانها و حلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا.بعدازین از طریق « کمیسیون تفاهم و وحدت » آعضا وسازمانهای ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا. برای تدویر مجمع عالی به پیش برده میشود.

کمیسیون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ،بمثابه یکی از سازمان دهنده گان این گردهمایی همواره از فیصله ها و تصامیم اتخاذ شده درین نشست ها حمایت کرده،یک بار دیگر از توافقات « کمیسیون تفاهم و وحدت» حمایت وپشتیبانی خودرا اعلام میدارد.

ما در حالیکه از اعلامیۀ مشترک حمایت می نمایم خواهان تسریع پروسه تحقق وظایف مطروحه در اعلامیۀ مشترک میباشم.مصمم هستیم تا درایجاد تفاهم و تامین وحدت دوباره خانواده بزرگ دیروزی مان از مساعی مشترک و صادقانه خویش دریغ نورزیده و فعالتر ازقبل درین راستا عمل نمایم.

با نگرانی عمیق از وضع جاری افغانستان،اشتراک فعال سایر احزاب، سازمانها و حلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا. درین پروسه ضروری است و عمل متحدانه ما را در رسیدن به هدف مشترک مان که عبارت از ایجاد یک حزب سرتاسری،ملی،وطندوست دموکراتیک،مترقی،و عدالت خواه از طریق تدویر مجمع عالی است، یاری میرساند.در غیر ان نتیجه عمل تک روی را همه می دانیم.

 

وحدت و یک پارچه گی ضامن پیروزی ما است


May 10th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها